Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 30. června 2014

Konec školního roku.

Vítám vás u mně. Je konec školního roku a já jako asistent pedagoga jsem taky dostala kytičky a nádherný  dárek.Velice mne to potěšilo,protože jsem dostala kytičky od dětí s takovou upřímností,až to vhánělo slzy do očí. A nejvíce jsem byla překvapená z dárku od mojí svěřenkyně Nelinky. Maminka vymyslela krásné hrníčky s fotkou a věnováním.Hrníček s věnováním dostaly taky učitelky ,které vyučují v naší malé třídě.Je to milé a krásné..:-D
V hrníčku jsou schovány bombonky.



:-D


Taky jsem dostala papírového motýlka s věnováním.



Hezké prázdniny přeji.
Daška

1 komentář:

Lenka včelka řekl(a)...

Dáší, dárečky jsou překrásné. Také bych byla dojatá. Přeji Ti krásné prázdniny a hlavně načerpej sluníčkovou energii na další školní rok.
Ahojky. Lenka
PS: děkuji za milou návštěvu