Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 19. února 2015

Zajíček Hnědáček.

Vítám vás milé dámy,
ušila jsem zajíčka z hnědého flisu.Z minulého šití ze světlého flisu mi zůstal kousek a tak jsem ho pokusila nabarvit kurkumou na žluto.Barva chytla moc hezky,ale na zajíčka se nehodila.Byl jak po žloutence.Tak ten kousek využiji třeba na jehelníček.

 No,posuďte samy,byla by mu vidět jen žlutá hlava..
Zajíček má kalhotky s kapsami..
 I zadní kapsičky jsou funkční..

Dnes jsem napekla koláče,
pan M.jede do Piešťan za dětmi,tak budou mlsat.
Makové a tvarohové.
Recept najdete TADY

Nabaleno,nachystáno.


Hezký den přeji
Daška



4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Jů, takové supr gatě, frajer:-)))
A ještě mi děláš chutě s koláči, ach jo ... :-)))

Daška řekl(a)...

:-D Ajko,zastav se na koláč!! :-D

Pelageya, русская американка řekl(a)...

Ах, какие уши! А штаны! В задних карманах он будет прятать морковку!

Daška řekl(a)...

Uši má dlouhé,aby dobře slyšel..:-D a mrkev ještě bude a taky šiji jeho kamarádku zaječí slečnu.