Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 29. července 2015

Léto budiž pochváleno..

Vítám vás v krásném a voňavém levandulovém letním večeru.Sousedka Helenka mne každým rokem volá na levanduli,kterou má na zahrádce.Trochu si nechá pro sebe a zbytek si můžu ostříhat.Tak mám hromadu,ani jsem si nemyslela,že toho bude tolik.Něco mám ve skříni na vůni a už plánuji,co vyrobím se zbývající levandulky.

  Dědek kořenáč mne rozesmál.

Píše: Použití levandule proti větrům při luštěninové krmi údajně sníží prudkost osobního povětří na snesitelnější hodnoty.


(foto někde z Francie)

a moje sušená


U kamarádů pod Hostýnem nám bylo príma.
Na uvítanou musela být slivovička podávaná z "valašského okénka". 


Jaruška upekla  jogurtovorybízový koláč.
Hmmmmm...mňamka..


A taky jsme si zašly na mateřídoušku. 




Hrálo se, zpívalo se a taky něco dobrého na zub se našlo..


A ještě jedna malůvka.

Líbí se mi finská malířka Inge Look .Maluje babky užívající si života za každé situace.
Léto podle Inge..:-D


Taky si užívejte a mějte se príma.

Daška


1 komentář:

Ajka řekl(a)...

To je veget-))