Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 22. srpna 2016

Můj šicí víkend.

Vítám Vás milé dámy.
Neděle nám propršela a to je ideální čas na šití.
Peněženka cvakačka a další peněženka malá - měla být původně na kovový klip,ale látka mi dělala neplechu,párala jsem a ušila jsem ji na uzávěr.Přece to nevyhodím.
Ještě větší kapsička na uzávěr a obal na telefon.
Taky mám nasušené bylinky. Trochu třezalky na uklidnění,meduňku a mátu.

A proti molům,komárům a jiné havěti mám krásně žlutý Vratič obecný.Babky bylinkářky ho používaly jako přírodní antibiotikum a v masti na revmatické potíže.Dnes se vnitřně nepoužívá, je vysoce toxický a může způsobit silné křeče,až smrt.Ale v květinových vazbách je hezký a komára z ložnice mi taky zapudil..










Příjemný týden přeji..
Daška



6 komentářů:

Ivana řekl(a)...

Daško, nádhera!!! Vše dokonalé do posledního puntíku. Krásný zbytek léta, Ivana

InkaFej řekl(a)...

Daško, nádhera! Krásně ušité a moc pěkný vzor látky...tohle já neumím:o(((:o))..já když šiju, tak mě protestuje nejen látka, protestuje celý šicí stroj!Měj se krásně..Inka

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Moc krásně ušité a látka je krásná. Hezké dny M.

Daška řekl(a)...

Děkuji..:-D

Daška řekl(a)...

Ty zase umíš jiné věci.Pořád mám na umyvadle tvojí hvězdičku z provázků..:-D

Daška řekl(a)...

Děkuji...:-D