Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 22. července 2017

Sýrové bochánky

Už jsem tady s fotkami.Upečeno a taky jsem ochutnala.
Nedělala jsem rohlíčky,jak jsem psala,ale bochánky,jsou rychlejší.
Těsto jsem udělala jednoduché kynuté.

75 dkg hladké mouky
1/2 hrnku olej
2 vejce
1 hrnek mléko
2 lžičky soli
kostka droždí (4,5dkg)

Do trochy vlažného mléka s cukrem rozdrobíme droždí,necháme vzejít kvásek.
Pak smíchat vše dohromady a důkladně vymíchat a nechat vykynout. Lžíci namočenou ve vodě vykrajovat kousky a pak vytvořit bochánky.Dát na vymazaný plech,potřít vajíčkem a posypat sezamem.Mám 45 kousků...
Upéct a mlsat..
Já jsem dala náplň z tvarohu a plísňového sýra.





chlebík je hotový,snad bude dobrý..


Moje rozpracované..


a teď cvičit !!!



Hezký večer a zase se zastavte..
Daška


5 komentářů:

Ivana řekl(a)...

Daško, ten chleba je nádherný!!! :-) Ivana

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Daška, ja žasnem! Na tej horúčave si akási akčná! Roboty za tebou ako za tromi!
A všetko vyzerá báječne! Len sa do toho pustiť ........ a potom to cvičenie :-)
Hrnček a tvoje dečky k nemu sa mi mooooc páčia, to vieš, na také som ja zaťažená, zrejme aj kamarátka :-)
Páááá

Daška řekl(a)...

Ivánko,chlebík trénuji...když dojíme,tak peču další..snad bude takový,jak bych chtěla.Ještě je trošku rozjetý,ale je vykynutý a dobrý..
a DĚKUJÍííí...:-D

a Danielka zdravím na Slovensko a taky koukám na tvé hezké výšivky a odpolední čaje..:-D

Dáša F. řekl(a)...

Daško, sýrové bochánky vypadají báječně, hned bych ochutnala. A chléb je také moc povedený, zrovna teď jsem vyndala z trouby jeden kváskový, podle tvého receptu, nebo spíš odkazu na video. Moc nám chutná, toto je už třetí.
Zdravím a přeji krásný týden. D.

Daška řekl(a)...

Príma..jsem ráda,že se povedl a chutná!!! Paní Pavla nám ukázala,jak se peče chlebík a taky peču a peču..:-D