Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 21. října 2017

Babí léto

Vítám Vás a musím se podělit o krásný pohled na ranní zahradu.Sluníčko se prodíralo přes lesík a vykouzlilo takovou krásu.

Přísavník na naší chaloupce se konečně vybarvil do ohnivě rudé barvy.Na ten čas se pokaždé těším!
Využila jsem té podzimní atmosféry a vyrobila jsem růžičky.Zajímavé,že vydrží celou zimu.Listí uschne a zůstane červené.







Byla jsem v Havířově v cukrárně a měli tam zákusek štafetku.Chtěla jsem zavzpomínat na staré časy a to jsem si ji dala.Tak nechutný zákusek jsem ještě nejedla.Ořechy to nevidělo,káva taky poskrovnu a krém z umělého tuku..bléé...
Tak jsem včera upekla štafetku jako řezy a jsou "mňamózní"!!Musela jsem si spravit chuť!!
Už jsem ochutnala.
Budu mít návštěvu,tak se podělím.





příjemné podzimní dny přeji
Daška



2 komentáře:

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, ty růžičky jsou úžasné. A štafetku bych si dal hned. Hezkou neděli.

Daška řekl(a)...

Díky! A štafetky byly pryč za chvilku.Mám ještě bílky v mražáku,tak budu péct ještě jednou.
Hezký den přeji
Daška