Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 11. prosince 2017

Vánoční hvězdy-ozdoba pod svíčku.....a Piešťany..

Vítám Vás moji milí,
Vánoce se blíží a já jsem ušila mým děvčatům dáreček.Taky jsem byla v Piešťanech a ve městě to už předvánočně žije.Na každém rohu se prodává punč a různé mlsky.Taky keramika,šité výrobky a jiné.

Janě


Renči


a hvězdička pro Evu z Olomouce


vánoční Piešťany

príma věnec ve kterém se můžete vyfotit

...polibek...









na Kúpelnom ostrove byl hezký věnec s lamičkami


labutě a husy pod mostem,který vede na ostrov



teplé jezírka s rybičkami a želvami

Tady má být leknín -Viktorie královská,jsou to asi ty malé. 
Byla tam veká,asi ji dali někam jinam.






v obchůdku s keramikou byly hezké panenky a tady tito šašové


  v porcelánu jsou různé hrníčky s tématikou G.Klimta


cyklistická a pěší cesta kolem řeky trvá asi půlhodinku do města



Brrrr...otužilci se byli koupat...


snad nám do Vánoc taky nasněží


Hezké předvánoční dny...
Daška



3 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Krásne darčeky si prichystala!
Tak teda si bola nazrieť u nás - na SK!!! To sa mi páči :-)
Vianočné trhy sa nám rozrastajú, stávajú sa tradíciou, ale kedysi ich veru nebolo ani vo veľkých mestách. Mne sa to páči, rada si vychutnávam tú vianočnú atmosféru :-)

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Dáši, krásné dárky jsi vytvořila. Měj se krásně.

Anonymní řekl(a)...

Milá Dášenko.
A já MOC děkuju... :-)
Eva od Olomouce