Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 17. února 2018

Slepička s pokladem pod křídlem..

Vítám Vás moji milí,
další slepička je na světě a nafotila jsem i postup šití..
Malá miska s bonbonky se bude hodit..nebo jen tak na velikonoční stůl.









A malý fígl,aby se nebortila hlava a ocásek.(Bohužel jsem použila  tenkou výztuhu do slepičky,tak musím kouzlit.)
Ušila jsem malé oválky,přibližně tvar podle hlavičky,nebo ocásku.
Převrátila na lícní stranu a vycpala kuličkovým rounem.Zašila otvor a strčila do hlavičky a ocásku.Oválky jsem přichytila nití ve švu jen na dvou místech.




Do spodního dílu jsem natáhla kroucenou šňůru a trochu zatáhla,ale nemusí být.




Mějte taky každý den svůj oblíbený den....
Daška

6 komentářů:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Daška, tvoje sliepočky sú nádherné! Zas niekoho potešíš pekným darčekom!
Pa

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Dáši, krásné dílko. Ostatně jako vždy. Hezkou neděli.

Kaiva L. řekl(a)...

Ahoj Daško, slepička je kouzelná a návod je bezva - určitě si také nějakou ušiji.
Hezký večer. Iva

Bisous Ve řekl(a)...

Heilà ciao mia dolce Daška, per prima cosa grazie di ❤per le belle parole lasciate in Atelier, fa sempre molto piacere trovare le amiche anche dopo tanti troppi mesi di assenza.
Le tue galline sono davvero belle e simpatiche, dai colori freschi che hanno un sapore di primavera!!!
Bravissima come sempre...
Un abbraccio e buon inizio settimana
Love et bisous Ve

Daška řekl(a)...

Veruska má krásný blog a i když dlouho jsem ji na blogu neviděla,opět šije.
Napsala mi příspěvek.
A tady je překlad ..(taťka GOOGLE přeložil..)

Heilà ahoj můj sladký Daška, především díky bellefor hezké slova, která zůstala v Ateliéru, je vždy velmi příjemné najít si přátele i po tolika měsících nepřítomnosti.
Vaše slepice jsou opravdu krásné a pěkné, čerstvé barvy, které mají chuť na jaře !!!
Velmi dobrý jako vždy ...
Objetí a dobrý začátek týdne
Love et bisous Ve
Veruško děkuji za návštěvu..:-D a hezká slova.

Daška řekl(a)...

Děkuji všem za hezké příspěvky..Šiju zajíčka a co jsem dopoledne ušila,tak jsem odpoledne vypárala..i tak se někdy podaří..:-D
ahoooj Daška