Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 18. prosince 2012

Vánoční ubrus.

Sousedka si přála ubrus se zlatými soby.Tak jsem jí ušila sobíky i kolečko pod talíř.Ozdoby na stromek jsem vyšila zlatou nitkou a ubrus zdobí  zlatý střapeček,který jsem taky vyrobila ze zlatých nitek.







Když byla Lucka u mne doma,viděla mého skřítka Jozífka a málem odešla i s ním. (Tak se jí líbil)Tak jsem jí ušila podobného... :-D 


Kamarádi..





Hezké i když deštivé předvánoční dny přeji ..a zase se zastavte..:-D

Daška



4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

No ten je krásný, sváteční... já snad budu té sousedce závidět:-)))
Ajka

Daška řekl(a)...

:-D Měla jsem obavy,že zlatá nitka se bude ve stroji trhat,ale šlo to dobře.A doufám,že se jí bude taky líbit.

LUCKA řekl(a)...

Milá Dášo,za vánoční ubrus velká pochvala,doma se moc líbil.Děkuju i za skřítka ze kterého jsem nadšená,už má i své místo pěkně u krbu a vánočního stromečku.Máš zlaté ručičky a určitě se u Tebe zase ukážu.Krásné vánoce

Daška řekl(a)...

Jééé..Lucko děkuji a jsem ráda,že se líbil.Zase se zastav a na déle.Dáme si kávičku.
Daška