Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 21. září 2013

Cuketovo-švestkový koláč.

Na zahradě mi nic moc neroste,ale cukety -to teda jo ! Upekla jsem cuketový koláč a místo čokoládové polevy,jsem dala švestky a drobenku.Koláč je dobrý a vláčný,voní kokosem a skořicí...mňamka.



Postup: 
3 vajíčka,2dcl olej,35dkg polohrubá mouka,5dkg kokos nebo ořechy,25dkg cukr krupice, 1/2 lžičky soli,1/2 lžičky sody bikarbony,1/2 lžičky prášku do pečiva,1/2 lžičky skořice a nakonec nastrouhanou a vymačkanou středně velkou cuketu.

Žloutky  vyšleháme s polovinou cukru a přidáme olej,pak vše ostatní a nakonec vyšlehané bílky.Na vymazaný plech dáme těsto a poklademe švestkami a posypeme drobenkou.Pečeme  asi půl hodiny,až je na okrajích krásně zlatavý.Na talíři zdobíme šlehačkou  nebo zakysanou smetanou a snítky meduňky.


Dobrou chuť.



Hezký den přeji.
Daška

Žádné komentáře: