Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 3. července 2014

Levandulováááááá.....

Zdravím vás a vítám tady u mně. Včera jsem vyplenila záhonek levandulky u sousedky a hned jsem si vyrobila levandulovou panenku.Viděla jsem ji u Jarušky-Redneval-Levander. Tak tady jsou moje panenky.




A ještě trošku starobylý styl.


Dnes jsme spali v levanduli..
pan M. říkal,že celou noc prospal jak miminko,což u něho nebývá zvykem...
:-D

hmmmm.....to bylo vůně..



A další projekt na obzoru.

( Dnes t.j.22.8. jsem odevzdala dílo a zveřejním ho až někdy v září.Do té doby musí být tajné.Je to přání paní ředitelky naší školy.) 




Příjemné letní dny přeji.
Daška

2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Je nádherná:-)

Helena Davidová řekl(a)...

Dášenko, panenka se ti moc povedla a levandule, ta je na spaní nejlepší :o)
Přeji hezký den, Helena