Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 30. listopadu 2015

Advent

Nastal adventní čas a tradice adventu je zdobení věnečku.
První dvě svíčky znamenají naději a mír.Podle liturgie by měly mít fialovou barvu.Třetí svíčka (růžová)znamená přátelství a čtvrtá svíčka,opět fialová,znamená lásku.Pátá svíce,čistě bílá,posazená uprostřed věnce,symbolizuje čistotu Krista nebo neposkvrněnost Panny Marie.

Dnes se vyrábí věnce se čtyřmi svíčkami a taky bývají v různých barvách.
Já jsem letos vyrobila krabičku z formy na chlebíček a dotvořila šiškami se zelenozlatou  mašlí.
(Ale to moje focení !!!...seznamuji se z novým foťákem a bojuji..:-D )




Na terase máme věnec v tradiční červené barvě.





A na vrátka jsem vytáhla "sto" let starý věnec s andělem.
Andělíček je už oprýskaný,tak dostal nový "nátěr" lakem na nehty.Dolepila jsem poinsettiu a perličky.Hned je veselejší.






Hezký adventní čas přeji.
Daška







  

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den přeji!
Moc hezké věnečky-a krásná červená-asi filcová?stuha kolem 1 věnečku.
Děkuji a mějte hezké adventní dny.
Eva,Olomoucko

Daška řekl(a)...

Evičko,je to filcová stuha.Dostala jsem ji loni a letos jako bych našla. :-D
Děkuji za návštěvu a přeji hezký předvánoční čas.

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Krásné vánoční dekorace. Hezký advent.