Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 2. května 2017

Ještě trhy a čajová peřinka-zajíc a panenka.

Dobrý den milé dámy,
tak jsem doma z výletu.Trhy v Kotulové dřevjence byly úžasné.Spěv a lidová hudba mi zpříjemňovali moje šití.Taky jsem ochutnala výborný domácí sýr,který vařili a vyráběli na místě.Koupila jsem pár barevných kostěných knoflíčku,které použiji na....no,to ještě nevím,ale určitě se pochlubím.Výrobci tvořili svá dílka a já jsem si taky píchala a to voňavé malé srdíčka,která jsem hned prodávala.Taky se mi líbily kované růže i podkovičky.Chráněná dílna tady nabízela plno krásných šitých věciček a například chňapky do kuchyně byly ve všech barvách.Slečna vedle mne na kolovrátku soukala (nebo předla??) krásně tenoučkou nitku a měla na sobě pletený vlněný šátek,lehoučky a nadýchaný,jako sen.Co vám mám povídat.Kam kouknete,sama ruční práce a nádhera.Taky sem tam prošlo malé strašidýlko.Děti si nechaly malovat na obličej různé malůvky.Jeden chlapeček měl na půl obličeje zelenou smrtku a myslím,že se bál sám sebe.Ujistila jsem ho,že jsem se sice lekla,ale má to príma a líbí se mi to.
 Dnes přidávám své peřinky na čajovou konvičku,které měly úspěch a chválu,někdy podiv, co jsem si to vymyslela.
Panenka na čajovou konvici a zaječí dáma s mrkvičkou.









aaaaa...tady se rodí malý výrobce keramiky..


Dámy a co polibek pod rozkvetlou třešní??
Byl??


Hezké májové dny přeji.
Ten první byl sluníčkový.
Daška






2 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Uf, to by som sa rada prešla tadiaľ! Všetko vidieť na vlastné oči, výrobu syrov, pradenie vlny, to už hocikde nevidím.
Tvoja "skrýša" na čajík nemá chybičku, je nádherná!

oliku řekl(a)...

jsem ráda, že se ti nqa výstavě líbiklo a že to nebyl ztracený čas....a zaječí dáma je moc povedená