Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 21. prosince 2011

Odešla velká osobnost našeho národa - Václav Havel, český dramatik a prezident, 5. října 1936 – 18. prosince 2011

http://www.youtube.com/watch?v=otP9DfqoZy4&feature=related

Václav Havel... mám taky fotku

www.wohnout.cz   (dovolila jsem si použít fotku i text z této stránky,doufám,že se majitel nebude zlobit)

Vím, že je teď přehavlováno. Ale doufám, že i tak se nebudete zlobit, když vám ukážu fotku z události, kterou kromě mne nikdo nezaznamenal…
Václava Havla jsem fotil asi desetkrát, někdy na veřejných akcích jako je volba prezidenta, někdy při rozhovorech na hradě atd. Ale to je typ obrázků, které má kdejaký fotograf. Ale jednou se na mně usmálo fotoštěstí, které se stane jednou za život. Šel jsem fotit na Česko – Rakouský bál do Španělského sálu Pražského hradu. Bylo to na jaře 1995. Lidé tam byli zajímaví, třeba herec Jan Tříska, který kvůli tomu přilít z USA. A další umělci, jako Eva Pilarová… a Dagmar Veškrnová. Najednou přišel Václav Havel a začal se Dagmar Veškrnové dvořit. Vyfotil jsem sérii obrázků. Fotka, na kterou se díváte, je flirt Václava Havla a Dagmar Veškrnové ve fázi, kdy se do sebe teprve zakoukávají. Je to jediná fotografie, která dokumentuje zrod jejich vztahu. Celou sérii máte možnost shlédnout na probíhající mini výstavě ke příležitosti úmrtí V.H.na Staroměstské radnici v Praze (pořádá Czech Press Photo).

Václav Havel balí Dagmar Veškrnovou, svoji pozdější manželku, Španělský sál Pražského Hradu, červen 1995
Václav Havel, český dramatik a prezident, 5. října 1936 – 18. prosince 2011

1 komentář:

Daška řekl(a)...

Objevil se mi tady komentář ANONYM!!! Smazala jsem ho,protože politiku na svém blogu neřeším.