Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 20. února 2020

Autorské čtení-Hana Kavalová

Dnes jsme zašli do městské knihovny na zajímavou akci.Ještě jsem se nikde nesetkala s takovým kulturním zážitkem a je to možná proto,že jsem ani nic takového nevyhledávala,nebo nic takového jsem ve svém okolí nezaznamenala..A dnes přišel den D.
Paní Hanka četla svůj Lázeňský zpravodaj.
Bylo to formou dopisů,které posílala každý den domů z Darkovských lázní.Humorné vyprávění zážitků z pobytu v lázních.
No,príma..
A taky napsala básně,které jsou v tisku.Tady jsem našla malou ukázku.
Hezké,že?

KRÁSNÝ DEN DNES - NAPSALA HANA KAVALOVÁ

Přišel můj muž a donesl mi sílu svých dlaní. Pevnost svého objetí. Plamen svých očí. Křehkost své duše. Víru naší lásky. Smyslnost. Klukovinu. Úsměv. Záblesk smutku. Pohlazení. Přinesl sebe.
Otevřela jsem mu. Nabídla své ruce do jeho dlaní. Svou ženskou křehkost do jeho mužného objetí. Odrazila plamen jeho očí v očí mých. Něžně políbila jeho duši. Nadechla se jeho smyslnosti. Ucítila v sobě dívku. Usmála se a vyzmizíkovala smutek. Pohladila a dala sebe.
Horkou vodou zalila připravenou kávu.
Kofeinová vůně smíchala se z naší.
Krásný den dnes.
Obyčejnost protkaná mezi prsty.
Kapička rosy v odlesku slunce.
Splynutí v plynutí...
Jak říkám... 
Krásný den dnes.
........................................................................

A Já taky přeji hezký den
Daška

Žádné komentáře: