Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 31. ledna 2012

Bílkový chlebíček - Eliška

 
Měla jsem v mrazničce bílky od Vánoc,tak jsem upekla chlebíček.Ten recept jsem dostala  od své tety a moc nám chlebík chutná.Vždy ,když ho peču,tak si na ni vzpomenu...:-D   Ahoj Eli..:-D
K receptu si vždy píšu jméno od koho jsem ho získala a mám několik takových pojmenovaných receptů.
Já jsem chlebík před chvilkou vytáhla z trouby a už ochutnávám.....:-D
Tak jdem na to:    

  6 bílků   vyšlehat a přidat
15dkg cukr krupice a ještě šlehat
  7dkg  HERA rozpustit
10dkg  mouka polohrubá
10dkg strouhaný kokos
  5dkg nastrouhaná čokoláda na vaření
  5dkg nasekané mandle (můžou být se slupkou)

Ušleháme sníh do tuha ,přidáme cukr pak rozpuštěnou né horkou HERU .
Zamícháme mouku,kokos,čokoládu a mandle.
Formu srnčí hřbet vymažeme sádlem a vysypeme kokosem.
Těsto lžíci naložíme do formy a upečeme. Asi 3/4 hodiny.
Rozpis je na jednu formu srnčího hřbetu.

Dobrou chuť.









1 komentář:

Amelie řekl(a)...

Jůů, bílkový chlebíček. Ten dělává moje babička, hned bych si dala.