Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 12. února 2012

Vraž do toho kopu lásky- pečené jablko..

Mám ráda,když doma něco voní.Někdy je to vůně buchet,někdy vůně pečeně.A taky vánoční vůně jehličí a jarní vůně kytiček.Taky mám doma aroma lampičky a někdy jsem si v ní zapálila svíčku a přidala vůni s lahvičky.Vůni citronovou,vůni puškovorce,lesní jahody a podobně.Ale ty umělé vůně,to není to pravé ořechové.
Jednou jsem natrefila na internetu pekárničku na jablíčko a ta mne oslovila.A znáte to,když ženská si něco umane,tak to musí být HNED... a tak jsem si ji objednala a trošku jsem obávala,co manžel řekne.Už ho slyším: "Zase kupuješ nějaké žďorbo,které tu bude ležet a je to nanic." No ,ale......a mám ji...:-D
Využívám ji dost často.Dám si péct jablíčko,udělá mi v pokojíčku příjemnou atmosféru a ještě si pak smlsnu.Dámy ,to je jen pro naše mlsné jazýčky a fantazie se meze nekladou..:-D
Já si dávám nejdříve do mističky trochu vody,pak doliju RUM a jablko,které má vykrojený střed.Do toho středu nasypu trošku vanilkového cukru,skořici a rozinky a oříšky.Zapálím svíčku a dám se do šití,nebo relaxuji.Než svíčka dohoří, je jablko upečené a můžu mlsat.Někdy si přidám šlehačku,ale to nesmí nikdo vidět...to by bylo řečííííí......:-D
Tak to vypadá při pracovním procesu..:-D

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Daško, máš pravdu je to dobrůtka. Také jsem si ho přála a Ježíšek vyslyšel. Zatím jsem ale nezkoušela s rumem. A šlehačku, tak tu já si na to také ráda dám. A se zmrzlinou jsi to zkoušela? Mňamka!!! Krásný zbytek neděle ... Věra

Daška řekl(a)...

Hhhmmmmm....zkoušela,tak to je taky dobrota,ale teď je zima a tak raději něco na zahřátí...:-D (teď jsem dostala chuť na zázvorový čajík)
Taky přeji hezký nedělní večer...Dáša

Lenka včelka řekl(a)...

Ahojky Dáši,
jsi mě navnadila, víš to ? Pekárničku doma nemám, zatím jsem moc nevěřila, že svíčka dokáže jablko "upéct". Pečené jablko ti dávám mezi soutěžní recepty. Hezký večer. Lenka