Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 1. května 2012

Vrecúška

"Babička,prosím ťa, urob mi vrecúško na gormity.."
Tak jsem šila nejen pro staršího Oliverka,ale taky hlavně pro malého Alexe.Ušila jsem jim hezké "vrecúška" a myslím,že byli spokojeni oba dva. Vložila jsem do nich nejen malého gormita,ale taky knížku o gormitech a hlavně tomu mladšímu dárek k narozeninám.












..................................................................................................................................
Bylo, nebylo,.. Na jednom vzádleném ostrově před dávnými časy se zrodil neuvěřitelný příběh o Gormitech. Na ostrově Gorm žili mírumilovní lidé, jenž měli rádi přírodu. Žili pod vedením starého mudrce, který znal tajemné magie v osadě na úpatí spící sopky, která neohrožovala pokojný ostrov. Až jednou hora ukázala svou strašnou sílu. Láva a magma se řítilo ze země do vzduchu. Prosperující země se změnila v černé spáleniště. Z popela a horké lávy povstaly divné příšery, které zformoval pán Magmatu.
A tady jsou omalovánky 


3 komentáře:

Zuz řekl(a)...

Co je to gormit? Asi je to hlupa otazka, ale ja mam deti este male tak fakt netusim. Ale vrecuska su krasne, panenky nadherne.
Zuzana

Katarína řekl(a)...

Sú skvelé, nepochybujem, že radosť bola veľká:-) ♥

Daška řekl(a)...

Zuzanko,naše děti jsou taky ještě malé.A v prní třídě "letí" Gormiti.Jsou to vládci přírody.:-D
a tady je odkaz a určitě i na Google najdeš další.
http://www.youtube.com/watch?v=7IrM8cNDfcs&feature=related
Děkuji za příspěvek a chválu. A taky Katarince..
Hezký den Vám přeji
Daška