Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 29. září 2012

Dýňová polévka.

Je podzim a v obchodech se objevily krásné oranžové dýně Hokaido. Já mám dýně vypěstované u nás
 (u kamarádky na zahradě..:-D).
Větší budou na vaření a  malé dýničky zůstaly na talířku na ozdobu.
Už jsem se těšila na tuto podzimní mlsku.
Dýni jsem nakrájela na měsíčky a odstranila semínka.Semínka se suší a taky nepřijdou na zmar.Pak jsem dýni upekla v troubě a ještě chvilku podusila na cibulce s máslem. Dolila trochu vody a šlehačku,rozmixovala a dochutila  cukrem,solí,citronem,polévkové zeleninové koření bez glutamanu a taky trochu muškátového oříšku. Nakonec jsem ozdobila lžičkou zakysané smetany a meduňkou. Mám ráda krutonky s celozrné housky. Buď je peču v troubě na papíře na sucho,nebo na pánvičce na másle.
Uvařte si taky takovou dobrotu plnou vitamínů.
:-D 
Dobrou chuť.



Žádné komentáře: