Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 20. října 2012

Mrkvové taštičky.

Od kamarádky Jany jsem dostala recept na taštičky. Upekla a přinesla je ochutnat na sraz Bratrstva Čamlíků.Měla jsem jen jednu a moc mi chutnala.Zítra čekám návštěvu,tak jsem je upekla.Jsou málo sladké, plněné tvarohem a to máme rádi.


Tak tady je recept:   

30dkg mrkev
40dkg hladké mouky
20dkg máslo
10dkg cukr mletý
1 kostka tvaroh  (250g)
1 prášek do pečiva

Postup: Smícháme všechno dohromady  a jestli je těsto řídké,tak přidáme  trochu mouky. Necháme odležet v ledničce asi hodinku.Vyválíme a vykrajujeme kolečka.Dáme náplň z tvarohu (vyšly mi další dvě kostky tvarohu,dávala jsem co šlo naplnit) Tvaroh smícháme s cukrem podle chuti a přidáme 2 žloutky. Na kolečko z těsta dáme náplň ,přeložíme na polovinu a stlačíme vidličkou.Mám i tvořítko,ale mi to jde rychleji s vidličkou. Potřeme vajíčkem a upečeme do zlatova.Pocukrujeme a můžeme zdravě mlsat.Dobrou chuť.









Dobrou chuť ....  :-D 



2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

krásně dozlatova upečené.... voní až sem:-)))
Ajka

Unknown řekl(a)...

Vypada to moc krasne, delavala je moje babicka, take je vyzkousim! Diky.
Lida