Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 15. září 2013

Co žije v trávě na louce.


Už jsem se opět našla. 
Prázdniny jsou už nenávratně pryč,školákům začaly povinnosti a já jsem ušila pro malé prvňáčky hračky-či vlastně pracovní pomůcky.Kamarádka Ula-učitelka,chtěla zvířátka,co žijí v trávě.Šněčka,žábku,haďádko a krysáka.(Ještě budu v šití hraček pokračovat,ale to zase příště.)



Paní Šneková a pán Šnek ..


Měla jsem uháčkovaný klobouček-původně to měla být bota pro panenku a nějak byla velká na délku,tak vznikl klobouk .A tak hadice honí parádu..:-D



Háďátko pivní..:-D jsem ušila jen tak pro legraci.Samozřejmě pro paní učitelku osobně..:-D 


Krysáček dostal vyšívanou vestičku a fousky jsou popotahovací.Snad je děti neutrhnou.Ocásek se někde vzadu schovává pod stoličkou.


Žabka parádnice s krajzlíkem pod krkem a vestičkou.


Hezký den přeji.
Daška







2 komentáře:

Ella řekl(a)...

Teda s takovyma krasnyma pracovnima pomuckama se bude urcite moc dobre pracovat a deti z nich budou mit moc velkou radost.Jsi velice sikovna davam jednicku.

Ajka řekl(a)...

Jejda, vám tam toho v trávě běhá... a samí krasavci:-))
Ajka