Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 5. ledna 2020

Panenka I.

Vítám Vás moji milí,
mám více rozpracovaných projektů a přemýšlím,jak je dotvořit.
Panenku jsem měla rozešitou.Nohy i ruce vystřižené ležely v krabičce a čekaly a čekaly..
Tady je hotová. Má vyšívaný obličej a suknička i kalhotky jdou svléknout.
Rukávky jsou našité zároveň s ručičkami.Nožky i ručky  jsou mírně ohnuté a lze s nimi hýbat.Panenku lze posadit na kraj poličky,nebo na stoličku.Panence jsem uháčkovala papučky,ale vypadá líp naboso.






Silvestrovské juchání jsme prožili na chaloupce u kamaráda Jardy.
A Nový rok jsme měli bez ohňových efektů,nikdo s našich kamarádů (co byli na chalupě) je nemusí.
A jako každý rok byla procházka po Beskydech.Tentokrát Čeladná a okolí.


Boží muka na Čeladné.


Dnes trošku nasněžilo.Po dlouhé době máme aspoň jeden den ZIMU.


Příjemné dny přeji,
Daška.



3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ty panenky jsou moc fajn. A co tak tlusťoušského dědka, mohlo by to být možná zajímavé

Anonymní řekl(a)...

No je moc moc krásná ❤️

Martia řekl(a)...

Je moc moc krásná :) uvedlo mě to anonymně a tak to zkouším znovu :o)