Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 4. prosince 2013

Barborka a vánoční svícen.

Dobrý večer milé dámy.
Vyrobila jsem si svícen na vánoční stůl a nastříhala větvičky ,které by měly vykvést na Vánoce-barborky.Jelikož se mi ježily na všechny strany,tak jsem je svázala zlatou nitkou a dozdobila borovicí a červenými bobulkami.





 U Jarušky jsem viděla kytičku ze sametových lístků a moc se mi líbila.Na zahradě jsem našla ještě poslední zbytky květinky (čistec,neboli jehněčí ouška ) a tady je moje kytička.Společnost jí dělají jiřinky a kousky skořice.                                                                                                                    
Tady je kytička Jarušky..



Příjemný a pohodový adventní čas přeji.
Daška



3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Máš pěknou výzdobu Daško:-)
Ajka

Daška řekl(a)...

Ajko,děkuji.Ty jsi tady vždy jako první..:-D

Helena Davidová řekl(a)...

Dášenko, jsem nadšená - nádherné dekorace, super finta s tím svázáním větviček!
Moc zdravím, Helena