Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 8. ledna 2014

Rok koně...

Vítám Vás v roce 2014 ,který je podle čínského kalendáře ve znamení dřevěného koně.Kůň je ohnivým znamením a symbolizuje rychlost,pohyb a svobodu.Rok dřevěného koně je ideální pro uzavření nového byznysu,stěhování,nebo hledání nové práce.Kůň je zvíře společenské,proto se dobře cítí ve svém stádu.Lidé se budou sdružovat a udržovat společenské styky.Rok bude ideální  sportovní činnosti a cestování.

Moje kobylka (ještě nemá jméno) přeskočí plot a bude u malé Gábinky.
Je to malá "koňařka".Zajímá se o koně a taky mají poníka o kterého se stará.


Moje tvůrčí činnost..:-D
Ještě tvořím menšího koníka a tady vymýšlím jak na to.

Hezký - skoro jarní den přeji.
Daška






2 komentáře:

Ella řekl(a)...

To je original,konskou damu jsem jeste nikde nevidela.Moc hezke a take musela dat dost prace,jsi sikovna.

Helena Davidová řekl(a)...

Daško, jen zírám! Perfektní práce!
Moc zdravím, Helena