Ateliér U mne

Ateliér U mne

pátek 26. prosince 2014

Vánoce a peřinka na konvici.

Přeji všem hezké svátky vánoční.
Dárky rozbaleny,kapr snědený,cukroví na stole a pohádky v televizi.Tak trávíme svátky.Sportovat a kila shazovat se bude později.
Stromeček letos máme zase "rohový" Takového chudáčka.Pan M.vždy přinese snad poslední smrček z lesa.Ale když se nazdobí,tak je celkem slušný.Taky jsem ozdobila smrkové větvičky starými ozdobami,které jsem našla na půdě.


Opět vykvetla azalka a už nevím,kam ji dát.
V létě je venku v polostínu a na zimu ji mám doma.Od října nasazuje pupeny a na Vánoce se obsype květy.Už je veliká.


Kamarád chtěl pro svou ženu dárek na Vánoce.
Říká mi: "Ušij MI prosím tě kryt na konvici pro mou ženu na Vánoce,protože,když ráno UVAŘÍM čaj a pak JDU do obchodu a než se VRÁTÍM,tak MÁM čaj studený.."
hihihihahaha...
tak nevím komu je dárek,ale má ho..to je to tajné překvapení..







:-D



 Snad to nebude tak zlé..
:-D

Hezký den přeji.. 

u nás trošku nasněžilo!!

Daška


2 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Krásné Dáši!

Ella řekl(a)...

Konecne trochu snehu hned to vypada vanocne.Caj ted bude porad v teple,usila jsi moc hezky kabatek doufam ze potesil.