Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 25. března 2015

Rebatching soap-všechno je jinak...

Dobré ránko milé dámy,tak jsem opravila mýdlo.Jsem spokojená.Voní,mydlí a má takový rustikální vzhled..koukněte.

Než jsem popadla foťák do druhé ruky,tak trošku pěna spadla,
ale pořád je vidět,že hezky pění a nezůstává pocit mastnoty.
Tím,že jsem mýdlo vařila,tak se může použít už teď.Hydroxit už vyprchal a není cítit, ani "nekope" na jazyku.

Nastrouhala jsem mýdlo do hrnce a přidala vodu,kokosový olej a ricinový olej.

Uvařila a napatlala do formy.

Dnes po vychlazení je takové nepěkné.

Po rozkrojení má hezkou hladkou strukturu a je tam vidět levandulka.

Trošku jsem ho ostrouhala a vypadá príma..
Ještě mi zůstalo strouhání na ozdobu do dalšího mýdla.
Jsem s výsledkem opravdu spokojená.

Mydlíčko v akci.
Dala jsem si ho do koupelny na hvězdičku,kterou jsem dostala od Inky (Tady

Hezký den přeji
Daška




1 komentář:

Ivana řekl(a)...

Vypadá to báječně, určitě i voní a hlavně bude mnohem zdravější než z obchodu. ...a ten pocit, že si jej člvoěk udělal sám :-)