Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 3. září 2015

Podzimní věneček.

Dobrý den milé dámy.
Už pominuly vedra a příjemným mírným chládkem se hlásí podzim o svá práva.Vyrobila jsem věneček s dýněmi na vstupní dveře.

Dýně jsou vyrobené ze starého svetru.
Doplněné vrtulkou z drátu a filcovými listy.Větší dýně má voňavé bobkové listy.

Před vchodem do domu  kvete vřes.Je krásný.

 Dostala jsem od Aničky sazenici ostružiny a už má první plody.


Taky jsme letos zažili malou hrůzu. Nad ránem uhodil blesk do stromu,který je hned za domem.To byla rána, až popadaly obrázky ze stěny a měla jsem obavy,že jsou  všechny elektrické přístroje v "tahu".Ale jen byly vyhozené pojistky.

Byla jsem se podívat ,jak je strom poškozený.Jen ho to lízlo.



Navštívili jsme děti v Tatrách.Kluci jsou v lázních Lučivná. 


Prolezli jsme Prielom Hornádu.


Přechází se po stupačkách nad vodou.


Šli jsme jen asi hodinku a pak jsme se vrátili.Malý Alex má ještě krátké nožky,tak to stačilo. Kofolka to spravila.

Ještě jsme byli na Martiňáku na chalupě u kamaráda.
Procházeli jsme se po okolí a sbírali borůvky na večerní mlsky.
Vnoučata nastrkala dědovi za batoh kapradiny a ten vypadal jako páv..:-D
To bylo smíchu.
Bylo fajn. 
Taky blbnutí na balících sena bylo něco!!


Samozřejmě koupání v tom horku přišlo vhod.

A je konec léta.Uteklo to.


Příjemné podzimní dny přeji 
a snad  už nám naprší "zlato".Už každá kapka vody má cenu zlata. 

Daška



3 komentáře:

Helena Davidová řekl(a)...

Daško, vidím, že léto jste měli parádní, tedy až na ten blesk - taky se nám to před lety stalo...
Věnec se mi moc líbí, já mám pořád letní...
Přeji hezký den, Helena

Daška řekl(a)...

Helenko ,děkuji za komentář.Léto bylo príma.

Ajka řekl(a)...

Krásně jste si léto užili, Dáši:-)