Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 22. října 2016

Jsou tady.....:-D

Dobrý večer milé dámy.
Chtěla bych se podělit o malou radost.Dnes na mne volal pan.M ,abych se rychle přišla podívat,co našel na zahradě.Vzala jsem foťák a vyfotila krasavce.Pak rychle putoval do potoka Hrabyňka,který nám teče za zahradou.Nedaleko má pramen.
Tak nevím.Bydlí ráček v potoku?Nebo v rybníčku?Že tady žije,svědčí o čistotě vody.
Deštěm je rybník je zakalený,ale bláto rakům nevadí....snad si cestu domů najde..



co nám říká Wikipedie


Užijte si hezký den,či večer..
Daška



4 komentáře:

Ivana řekl(a)...

Daško, to je úžasné, že se dají raci opět sem tam najít. Skvělá fotka! Ivana

Daška řekl(a)...

Taky jsem byla překvapená..nevzpomínám si,že bych kdy viděla raka v přírodě..

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Tak ja som raka nevidela od svojho detstva! Je to paráda, že sa objavil u teba!

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, to je krásné a myslím, že je to celkem zázrak, objevit ráčka volně v přírodě. M.