Ateliér U mne

Ateliér U mne

pátek 25. listopadu 2016

MEzi TOlika DĚtmi Jediný-Metoděj

Byla jsem oslovená paní Evičkou,která navštěvuje můj blog,jestli něčím malým nepřispěji na nadaci Metoděj.
S menšími problémy,které jsem měla(ztráta brýlí a bolavý zub),jsem dílo zvládla a ušila jsem andílky.
Pocestují do Prahy,kde patronka Jitka Smutná uvede v sobotu 3.12.mikulášskou besídku a charitativní aukci rukodělných výrobků.Andílci se rozletí do světa a výtěžek za ně,půjde na nadaci Metoděj.Snad  aspoň trošku pomůžou některému dítěti na jeho těžké cestě životem.




Prvního jsem ušila se stříbrným prachem.
A další jsou vánočně voňaví.
Badyán a hřebíček mi provoněl celou dílničku..
to se to šilo...:-D



Ještě zabalit a můžou letět.
HUŠŠŠ...



Příjemný večer přeji.
Daška



4 komentáře:

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, ty jsou roztomilí. Hezký víkend a hezkou adventní neděli. M.

Unknown řekl(a)...

Kouzelné, paní Dášo. Vše je kouzelné. Dčkuji.M.K.

Daška řekl(a)...

Děkuji a taky přeji krásný víkend i adventní neděli..

oliku řekl(a)...

Dáši andílci se ti moooooc povedli...krásní