Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 23. června 2018

Žitný chleba..a jiné letní aktivity.

Vítám Vás mojí milí,
poslední horké dny vábily spíš k vodě,nebo do lesa,než na nějaké šití a tvoření.Byla jsem u kamarádů na chajdě,kde se soutěžilo,klábosilo,zpívalo a hrálo.
Taky výstava ve Fulneku byla velice hezká.Snad nejvíc se mi líbila soutěžní deka,která nakonec vyhrála.Kostky od paní Martiny Štochlové.Tady je víc o soutěžních qiultech.

 Olinka mi poslala odkaz na príma stránky jedné pekařinky a upekla jsem chleba.Je kváskový,ze semínky a velice dobrý.Příště trošku uberu na teplotě pečení.
 Chleba podle Madly


Úplně jsem nelenošila.Dala jsem se do pletení svetříků na panenku pro kamarádku.



Soutěžilo se.
Není to vůbec jednoduché.
Kostky skáčou,jak se jim chce.
I když cíl-čtverec z provazu je dost velký,kostka skáče jak se jí zamane.


Taky stanový kolík zabodnout do terče se podaří jen někdy.



Pokus o "zeměkouli"..
Otočit balon kolem nohy,aniž by spadl na zem.
:))


Trampské výhry v soutěžích jsou různé placky s motivy indiánů a vlků.
Já samozřejmě nemám nic.Všude jsem byla mezi posledními,ne-li poslední..
:))
Snad jen za účast  jsem dostal malou kulatou placičku..
:))



A hrálo se až do rána..což já jsem se nedožila konce a už jsem odešla do spanova..
ale hráli moc hezky a těch písniček...každá jiná..


 a například


Kostky Martiny Štochlové.
Nádhera.


Myslím,že je těžko hodnotit.
Všechny jsou pracné a pečlivě ušité a nádherné.





Ještě něco málo z mé květeny.





Příjemný den přeji..
i když je už chladný a deštivý..
Daška



3 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Dobre strávený čas medzi priateľmi!
Deky sú super a tvoje kvietky tiež!
Ochladilo a môže sa tvoriť, hihihi

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, není důležité zvítězit, ale užila sis to s přáteli. Ty výrobky jsou úžasné. Měj pěkné dny.

Kaiva L. řekl(a)...

Daško, krásné léto je u tebe. Chleba vyzkouším, vypadá výborně.Pletení ti jde od ruky - tolik kousků. To bude panenka parádnice. A soutěživost - určitě si užijete spousty legrace a placky jsou opravdu nádherné. Měj báječné prázdniny. Iva