Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 22. května 2018

Panenka Malvínka

Vítám Vás moji milí,
po dlouhé době jsem opět tady a to s novou panenkou.
Byla jsem na kurzu v Bruntále a Jindřiška nás učila, jak ušít sedící panenku.Už jsem sedící panenku šila,ale ta je přece jen jiná a hezčí.
Moje panenka je ještě nedokonalá,ještě se mám co učit,ale já jsem nadmíru spokojená.Dělá mi společnost v šicím koutku.





Samozřejmě Malvínka musí mít něco na sebe,
je to parádnice.
Pletené svetříky a taky botky.






Taky luxusní pyžámko.








Děvčata na kurzu byla príma a myslím,že se všem líbilo.
Panenky byly všechny podle jednoho střihu a stejně byla každá jiná a jinak hezká.



Koukám, jak Jindřiška maluje obličej.


To je její nádherná panenka.


A ještě trochu květin z naší zahrady.
Jehněčí ouško-čistec vlnkatý a kakost.


Poprve vykvetla vistárie,sice má jen pár květů,ale snad se rozkvete.


Rododendron je samý květ.




 Na rybníčku to taky kvete-žlutý kosatec.


A krásné koule kaliny.



Hezký den přeji..
Daška


5 komentářů:

Růža řekl(a)...

Malvínka je kouzelná. Panenky miluji, sbírám a obdivuji každého, kdo umí vytvořit krásnou panenku. Ta tvoje je velká parádnice. Růža

Helena Davidová řekl(a)...

Daško, Malvína i ostatní panenky jsou překrásné! Moc se povedly! A ta garderóba... ach!
Přeji krásné dny, Helena

Kaiva L. řekl(a)...

Daško, nevím co mám dříve obdivovat panenku nebo zahrádku. Panenka je krásná škoda, že takový kurz není i u nás.Zahrádku máš kouzelnou, krásně ti kvete.
Měj se moc hezky Iva

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, ta panenka je nádherná a mně přijde naprosto dokonalá. A máš nádhernou zahradu. Měj se krásně.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Dášenko.
Jsou nádherné...To je opravdové umění šití...
Máš ji tak krásnou...a ty oči jak mají nádherné...jako studánky...
Měj se hezky.
pa Eva od Olomouce