Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 11. září 2018

Panenka Pavlínka

Vítám Vás moji milí,
léto už se kulí k podzimu a dovolenka utekla jako voda.Byla jsem chvilku u moře a pak ještě u nás v Českém ráji.A opravdu je u nás mooooc hezky.
Taky jsem šila panenku Pavlínku pro kamarádku.



Botky musí barevně ladit se šatičkami.
:-D

Pavlínka má dva svetříky.
Bavlněný s kytičkou..


a tyrkysově modrý vyšívaný perličkami
a kabelku.


Ještě malá ochutnávka z Českého ráje.




Červené "mruvky" na skále.
Brrrr....to bych já nemohla.
Točí se mi hlava,jen když na ně koukám.
Skalní útvary Kapela.


Kamarádi a já..pan M.fotí.


Krásný výhled z hradní věže Rohozecké.


hrad Valečov



:-D

Krásné a ještě teplé dny přeji.
Daška



4 komentáře:

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, Český ráj je nádhera. A tvoje panenka překrásná! Pěkné dny.

Růža řekl(a)...

Dáší, panenka je kouzelná, kamarádka má určitě velkou radost. V Českém ráji jsem bohužel ještě nebyla, proto děkuji za nakouknutí díky fotkám. Růža

Kaiva L. řekl(a)...

Ahoj DAŠKO, to byla tůra. Pěkně jsem se s vámi prošla po krásných místech. Panenka je kouzelná a určitě jsi udělala velkou radost. Měj se moc hezky. Iva

Daška řekl(a)...

Děvčata,děkuji za milé komentáře a přeji Vám hezké dny..
Dáša