Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 6. prosince 2018

Ekopytlíky

Vítám Vás milé dámy.
U nás se dějí změny.A to je dobře.
Přemýšlím,co těm našim dospělým děvčatům nadělit pod stromeček. A mám nápad!!
Rozhodla jsem se,že silonovým sáčkům dáme vale.
Sedla jsem ke stroji a byla to akce kulový blesk. Šila jsem pytlíky na zeleninu a pečivo.
I když nevím,co na to pan M.-je to sběratel sáčků,sáčičků a pytlíčků.Sem tam musím udělat ve skříni čistku a nenápadně mu ty sáčičky  protřídit.
Ale s tím se musí skončit!!

Dva větší s proužkované bavlny na chlebík a rohlíky,
dva na zeleninu-je to kombinace bavněné, hnědé lístečkové látky a bílé síťoviny,další dva záclonové a ještě dva kombinace černé síťoviny a bavlny.
Celkem 8 pytlíků.Budou dceři do Piešťan.
Po neděli pokračuji a budu šít pytlíky pro sebe i naši Janku.


Měla jsem už delší dobu schovanou kostičkovanou látku na kuchyňskou lavici a konečně jsem do ní střihla.
Ještě mi zůstalo na malou záclonku do kuchyňského okna.Ozdobila jsem ji srdíčkovou krajkou.
Ve skříni jsem měla zbytek nějaké záclony,ani nevím odkud se vzala.Byla krátká a úzká. Už visí v mém kutlošku,který je někdy na spaní a někdy jen tak na lebedění.
Jak se Vám líbí?? 
Mi moc!!
Jen ještě uklidit na okně..:-D hihi..


Kuchyňská záclonka.


Přeji hezké předvánoční tvoření a taky pečení cukroví.
Já ještě nemám ani kousek.Ale cukrovinky budou!!Už se těším na tu vůni.

Daška



2 komentáře:

Laura Kováčová řekl(a)...

Daška, pekne si našila ... dcéram sa vrecká určite budú hodiť. Tiež mám doma takého zberateľa ... a na igelitové sáčky už mám alergiu. Ja som si našila vrecká z nepoužívanej záclony ... a chcem v tom pokračovať a urobiť aj pre rodinu. Prajem ti všetko dobré ... L.

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Samé dobré nápady! u nás som zberateľ ja a to všeličoho. Igelitovými sáčkami to začalo ešte v detstve, keď ich bolo riedko, potom, keď boli všade a na všetko, ma to to prešlo. Nahradila som ich kopou "potrebných" vecí od výmyslu sveta :-)
A tá záclonka nemá chybu, tiež po takej kratučkej túžim, len nemám ju na čo zavesiť, stále nemám navŕtané garníže :-(