Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 21. března 2019

Červená čepička a jaro.

Vítám Vás moji milí,
po delší odmlce jsem opět tady a s panenkami.
Ta voňavá,malovaná kávou a skořicí,ještě není bohužel hotová.Obličej se nevydařil,tak čeká na druhé kolo..snad někdy.
Ale ušila jsem podobné-bílé.Obličej mají panenky vyšívaný.Ruce i nohy mají pohyblivé,díky perličkovým kloubům.



Dnes jsem konečně opět vyrazila do přírody.Šlo mi to ztuha.Tělo zlenošilo a i když jsem šla kratší trasu-t.j. 5km,nohy nechtěly poslouchat. 
Příroda se probouzí a kvete těšínský kvítek.Na ten jsem natrefila v lese po mojí trase.U nás na zahradě roste taky,ale pokvete později.


Taky plícník


a jaterník-podléška,krásné modré perličky v suchém listí.


na zahradě vykvetly bledulky a čemeřice.



Máme bílou i krásně temně modrou.


U Božích muk stojí staré vrby a dostaly důkladný jarní řez.


Tady jsem čekala,že na mne něco jukne z díry.


Choroš,nevím jaký.


Velká,stará borovice -majestátní strom.
Při každé bouřce se obávám,že nepřežije.Borovice je křehká.
Ale moje obavy jsou chválabohu zbytečné.


A kravky u sousedů..když jdu kolem, vždy zvědavě hledí.


Domů jsem si přinesla pár květinek bílé fialky.

A udělala jsem si radost,koupila jsem drátěnou slepičku.Dala do ní malou skleničku s hlínou,malým břečťanem a minilopatkovcem.Slepičku mám na kuchyňským stole.
A mám s ní radost..:)


A tady čeká můj další projekt.


Přeji příjemné jarní dny.

Daška








1 komentář:

Helena Davidová řekl(a)...

Krásné panenky a moc krásné raní fotky!
Dášo, přeji hezkou sluníčkovou sobotu! Helena