Ateliér U mne

Ateliér U mne

pátek 8. února 2019

Voňavá panenka a příroda.

Vítám Vás mojí milí,
už jsem dlouho lenošila s šitím.
Začala jsem šít panenku,trochu jinou než obvykle.Je natužená a navoněná.Voní kávou a skořicí.Má zajímavý starý,opotřebovaný vzhled.
I ručičky a nožky jsou zajímavě vyřešeny.Našitím perliček,takže se hýbou na všechny strany.


Vyrobila jsem si střih a šila zkušební kusy.Několikrát jsem párala a upravovala.Až se to povedlo,tak jak jsem chtěla.




Ještě domalovat obličej a ušít šatičky.
Snad se to povede.


Napekla jsem koláče na narozeniny.Bylo jich 120kousků.
Prý..
Zajdi Maruško na jahody,borůvky a ostružiny..
Měla jsem namražené,tak mne nedostali.Tvarohové jsem ozdobila ostružinou a borůvkou a makové jsou ochucené kandovaným ovocem.Koláčky  měly úspěch a to mne těší.



Už se oteplilo a taky sníh na cestě už neklouže.Opět jsem začala chodit s kamarádkou na delší procházky.
Vzala jsem si s sebou foťák.
Sníh na poli a obloha bleděmodrá s přechodem do bílé.
Krásný pohled.
Fotka nelže,opravdu to tak vypadalo.




Poslední jeřabina.


Cesta přes les o den dříve,kdy nesvítilo slunce.



Zajíc-kaskadér.
Přeběhl přes rozmrzající rybník.
Asi si namočil zadinku..

sněhová kačenka..
stopa..hádejte koho?..
srnčí kopýtko..


Cestu jsem si vybrala kolem Růženky.
Takovou bych nechtěla potkat v lese.
Je velká a už stará.Mají ji v zahradě v samostatném výběhu.

Je 9hodin ráno a já opět vybíhám.Ale ne klusem.
S hůlkami a rychlejší chůzi.

Zdenka už čeká..


Přeji Vám příjemný den a zase se zastavte.
Budu ráda.
Daška







4 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Takže ranné rýchlejšie prechádzky ti nedoprajú šiť a písať :-)
Vždy si hovorím, keď nebudem chodiť do roboty, budem "trénovať" a nič, stále chodím do roboty (výhovorka)!
Pááá

Laura Kováčová řekl(a)...

Fajnová reportáž z krásneho dňa ... strávila som tu príjemnú chvíľku ... Tá bábika sa mi veľmi páči ... túžim tiež dáku ušiť, len sa nevie do toho pustiť ... Pozdravuje Laura

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, ta panenka je nádherná. A krásně jsi nafotila svůj nabitý den. Měj pěkný víkend.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj Dášenko.
Hezké fotky máš.Tak to je práce s panenkou náročná...jsi dobrá...Těším se,jak ji dokouzlíš.. :-)
A hezké procházky Dáši,a pozdravuj věrnou kamarádku,co s tebou chodí nejen kolem komína... :-)
pa Eva od Olomouce