Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 24. září 2019

Podzim a vykuřování.

Vítám Vás moji milí,
léto se s námi pomaloučku loučí,rána jsou už chladnější a mlhy taky se nenechají prosit.
Určitě jste si léto a dovolenku užili. Já jsem byla jak u moře,tak i v horách.
Byla jsem na Hrubé skále a v Českém ráji.
Všude je krásně.
A v Turnově jsme navštívili muzeum Českého ráje.Historie těžby polodrahokamů a  ukázka broušení českých granátů se mi líbila.Koupila jsem si  malé modré kamínky-Howlit,uklidňuje a posiluje kladné povahové rysy.(Potlačuje vztek a zlost..hahaha)
S Tínou jsme oběhly všechny obchůdky v Turnově.Speciální obchod s českými granáty a vltavíny je na náměstí.Tolik nádherných šperků,jaké jsou tady, nikde jinde neuvidíte.
Zaujal mne taky jeden ezoterický,kde sympatická paní Ivanka měla vykuřovadla a podala zasvěcený výklad o vykuřování a čištění domácnosti.Koupila jsem si plody jalovce himalajského,ale doma jsem zjistila,že plody při vykuřování mají vůní podobnou vánočnímu františku a to mi nevoní.No,nic..vyřešila jsem si vykuřování po svém.
Dala jsem si sítko na moji starou aromalampičku a do ní zkouším různé bylinky.Stačí jen trošku.Zapálím svíčku a kouřím.
O vykuřování si přečtěte třeba TADY

Osvědčila se mi levandule, nebo bobkový list.Taky mám větvičky bylinkového čaje,který jsem si dovezla z Bulharska.Dá se koupit i u nás,jako řecký čaj.A přidala jsem kuličku našeho jalovce,který mám z potravin.Ještě vyzkouším kůru z břízy,nebo borovice.
Experimentuji.

V ložnici jsem chvilku nechala vůni rozvonět.
Obešla jsem celý byt a vyhnala negativní energii.
A pak větrám,aby jsme nedýchali kouř.I když jsem byt jen navoněla  kouřem,který mi voní.
Vůně zůstala jen taková jemná i po vyvětrání.



A tady jsou Prachovské skály,kde řádil Rumcajs.
Koupila jsem tři magnetky na ledničku.
Snad mi je moje "děcka" nezabaví.




Hrubá skála.


Baba a panna 
Trosky..tam jsme nedošli.
Příští rok je určitě navštívíme. 

ještě jednou Prachovské skály v Českém ráji


jen malá ochutnávka polodrahokamů


krásná stará žehlička


jau..jau..takové botky jsou snad jen jako rekvizita..


andílci zase trošku jinak


Hezký den přeji
Daška





1 komentář:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Teda to s bylinkami sa mi zapáčilo, určite vyskúšam šalviu s trochou mäty, ich vôňu mám rada. Nastávajú dlhšie a tmavšie večery, môžem si tu čarovať, bosorka už som 😂
Paaa