Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 12. října 2019

K-Trio Ostrava výstava patchworku

Vítám Vás moji milí.
V Ostravě se konala výstava patchworku.Byla jsem se podívat a taky nafotit tu nádheru.Obdivuji švadlenky,které vytvoří tak složité vzory.Nejvíce se mi líbila deka- kombinace výšivky a háčkování,nebo to je paličkování? Tato technika je pro mne záhadou.
Nápad je úžasný a realizace musela být náročná a výsledek je tady.

 Aspoň malá ochutnávka z výstavy.



Taky krásné aplikace.






Tady nevím autora.Nádhera,že?


  















Tak tady jsem se zastavila na delší dobu.
Stánek s módním oblečením měla sympatická paní Ing.Iveta Nedomová. Nakupuje u ní např. Naďa Konvalinková,Květa Fialová nebo elegantní Eliška Balzerová.
Zajímavé kousky a vše z přírodních materiálů.
Vyzkoušela jsem šaty,haleny i sukně.Příjemné na dotek.Bavlna,bambus,len,satén..no,nádhera.
Plný stojan lákal..:-D

Paní Iveta ze zbytků látek tvoří aplikace a tady je projekt její deky. 


Hahaha..
Říkám:"To je príma župan !"..
Byla jsem vyvedena z omylu,je to kardigan na běžné nošení do města..:-D



 Už jsem doma..Nemohla jsem spát.
Nad ránem svítil měsíc přes březové větve.
Hezký pohled. 


Chodím na procházky a přinesla jsem si listí na růžičky.
Taky jsme natrhali šípky na čaj.Už se suší.
Dýničku mám z keramiky a dala jsem do ní svítící řetěz.
Večer na mne cení zuby..



  Užijte si barev podzimu.
Daška 
Veselý skřítek Podzimníček pro radost.
:-D



2 komentáře:

Kaiva L. řekl(a)...

Ahoj Daško, výstava byla opravdu krásná, to už snad je i umění vytvořit takovou nádheru. Přeji ti krásný podzim s veselým skřítkem Podzimníčkem.
Iva

Daška řekl(a)...

Ivo děkuji.Podzimníčka jsem našla někde na internetu.Roztomilé dítě..že?Asi šli na Halloween.
Nebo na náš dětský karneval.