Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 21. listopadu 2013

Medové perníčky z dřevěných forem.

Zdravím Vás milé dámy. Vánoce se kvapem blíží a už začínáme přemýšlet,jak zútulnit naše bydleníčko.Před nedávnem (či vlastně už je to dost dlouho) jsem viděla nádherné a voňavé medové perníčky tlačené do forem. Nedalo mi to a koupila jsem si také formy a tady je můj první počin.
Už ta výroba těsta a natlačení ho do formiček je "dřina". A s pečením jsem taky čekala dva dny,až se figurky rozmyslí ,jestli se roztečou nebo né...první plech jsem pekla dost na vysokou teplotu a mám z nich kominíčky..hihihi...no,učený z nebe nespadl..a další dva plechy jsou jakž takž..
( Tyto perníčky jsou na stromeček a vydrží prý několik let. Nehrozí,že by je někdo snědl,protože by si na nich vylámal zoubky..  :-D )



Jsem tady opět po roce a konstatuji,že...
NEMAZAT karamelem!!!!
Je to stále lepkavé.

Slíbila jsem andělíčka,ale nejde ho vyfotit-je už tma.Tak je tady pro dnešek  jen kousek.




Hezký víkend přeji.
Daška


3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

To jsou mistrovské kousky:-)
Ajka

Lenka/Lilienka řekl(a)...

Tak to tedy hluboký obdiv. Také jsem majitelka pár dřevěných forem, nicméně při pečení se mi vůbec nezadařilo. Je to parádní výzdoba :-)

Anonymní řekl(a)...

tak ty se ti povedly, smekám
oliku