Ateliér U mne

Ateliér U mne

středa 20. listopadu 2013

Brouček ..

Zdravím Vás milé dámy.Měla jsem objednávku do Bratislavy ušít Broučka kamarádce Inge. Na víkend jsem byla v Piešťanech u dcery a tam jsem ho  předala Inge a Brouček odcestoval .Měla ho jako dárek pro jednu milou paní učitelku.Doufám,že se jí líbil.


Tykadélka jsou z drátu omotaného vlnou a na konci světélka z perliček.Za uchem a v botě zůstalo trochu peří,jak rošťák Brouček šmejdil někde v hnízdě...měl štěstí,že nepřiletěla Žlůva..:-D


Botičky má filcové a v botkách ponožky na nožky.Kalhoty má opravdové s kapsičkami .Zadní díl má kapsičky na nezbytné drobnosti-ajajaj nemám fotku..A má frajerský šáteček uvázaný na stranu,aby se líbil Berušce.


Lampička jako opravdová..Přemýšlela jsem jak ji ušít a vymyslela jsem takovou perličkovou.


Taky krovky s křidélky jsem koumala,až jsem vykoumala ..:-D





Podzim už se hlásí o svá práva.Déšť mi tady jemně bubnuje na střechu a je skoro půlnoc a já tady sedím došívám andílka..Zítra dám fotky.
Příjemný den přeji.
Daška


3 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Určitě se líbil, je totiž úúžasnýýý!!!

Linda Martinovská řekl(a)...

ten je naprosto užasnej :o)

Daška řekl(a)...

Děvčata děkuji..:-D