Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 9. listopadu 2013

Panenka v těšínském kroji.

Mám velikou radost.Moje panenka v kroji se líbila a pocestuje jako dárek až do Sapora v Japonsku.Doufám,že se bude japonečce líbit.Slíbila mi paní S.,že pošle fotku,tak už se těším.

Panenka dostala průvodní list.Je to povídání o těšínském kroji a je v angličtině i češtině.Ozdobné listy jsou vložené do složky  ručně dělaného papíru a taky jsem našla ve starých zásobách látkovou vlaječku.



:-D

Tak šťastnou cestu.


V delší sukýnce s červenou mašlí je volná.




Hezký večer přeji .
Daška

2 komentáře:

Ella řekl(a)...

Ta je hezka,urcite ti to udelalo radost ze se holka stehuje az do Japonska.

Daška řekl(a)...

To víš ,že ano!!:-D A velikou!! Potěší to,že se můj výrobek dostane daleko do světa.
Mám panenku někde v Rusku,Maďarsku také Arabské Emiráty(Dubaj),Rusko i někde v Americe a u našich na Slovensku.(A dost chlubení a utíkám šít panenku v červených šatičkách..:-D )