Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 29. prosince 2018

Vycházka za humna.

Vítám Vás mojí milí,
už bylo toho "lenošení" dost.
Přes svátky jsem vařila,pekla,smažila a dělala další domácí práce,jako každá z Vás a už mne to táhlo ven.
Dnes poprchává.I tak jsem vzahla hůlky a foťák a udělala jsem si procházku.Dnes sama.Zdenka se někde "fláká"! (Je v lázních).







Staré stromy..
že by jmelovník??
:-D


Hezký starý strom obrůstá břečťanem.
Je to asi v polovině našeho šlapacího okruhu.
Chodíme se Zdenkou asi tak 8km.


Náš potůček Hrabinka.






Ještě Vánoce.

Našim děvčatům jsem vyrobila jedlé vánoční dárky.
Nudle.
A ty jsem nasypala do pytlíčků,které jsem jim ušila.






A když přijeli 26.12.
měli po obědě sladkou tečku-
 koláče s bílým mákem,který chutná jako oříšky.

.


A ještě letošní Piešťany

Naše Renča s taťkou..
punč byl výborný!!



A s oslavami Nového roku to nepřežeňte..
:-D


Mnoho štěstí a zdraví do roku 2019
přeje
Daška



2 komentáře:

Daniela Bencúrová řekl(a)...

Daška, rada by som nahradila Zdenku, 8 km v prírode to je aj pre mňa tak akurát. U nás je podobne, ale v kopcoch navôkol je blato a na moje prechádzky to nie je.
Urobila si perfektný darček - aj vrecúška aj rezance, super nápad!
A ja sa nebojím, že to na Silvestra preženiem ako tá na obrázku, hihihi, z jedného pohárika sa to nestáva, mám istotu :-)
Prajem ti krásny rok 2019!

Daška řekl(a)...

Danielka,děkuji za přání a taky posílám pozdrav na Slovensko a krásný rok a bez "nehod"!
:-D