Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 29. prosince 2018

Sýrové trojhránky a zelníky.

Příprava na Silvestra pro mne začala jak jinak,opět pečením.Jedeme s kamarády na chajdu.Upekla jsem sýrové trojúhelníčky a zelníky.
Ještě jsem je nepekla,myslím sýrové trojúhelníčky.
První jsem trošku předimenzovala.Jsou velké..aaale dooobréé..další jsem dělala podle malého talířku.

250g tvrdý sýr nastrouhat na jemném struhadle
250g máslo nebo Heru
250g hladká mouka
2 žloutky
spojit dohromady a nechat odležet v ledničce asi 1hodinu
vyválet hrubší plát a vykrojit podle talířku kolo,pak hrubší slánkou vypíchat oka a z kruhu vyříznout nožem ,nebo rádlem 8 výsečí.
Upéct asi při 180st.


Zelníky jsou udělané klasické kynuté těsto,bez cukru.(Jen trochu na vykynutí kvásku) a více soli.Náplň je kyselé zelí podušené na cibuli a s klobáskou,ochucené majoránkou a zahuštěné 1ks nastrouhaným vařeným bramborem.


Potřené vajíčkem a posypané drceným kmínem.
(Miláčku,pojď si dát zelňačku v koláčku..)



a ještě přidávám KOČIČKY..
:-D
utrhla jsem je dnes



Hezký a šťastný rok 2019
přeje
Daška



2 komentáře:

Pelageya, русская американка řekl(a)...

Очень вкусный пост, Dasка!
Желаю тебе славных праздников и благодарю тебя за комментарии на моём блоге!
Здорового и счастливого Нового Года!

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, máš krásně napečeno. Vypadá to lákavě. Měj pěknou neděli.