Ateliér U mne

Ateliér U mne

úterý 3. prosince 2019

Vánoční andílek s rolničkou.

Vítám Vás moji milí,
ušila jsem andílka s rolničkou.Viděla jsem ho na Yutube a vypadal jednoduše.Ale opak je pravdou.Nevím,kde "soudruzi" udělali chybu.Myslím,že naše látky jsou hrubší a proto i kytička vyrobená je taková hutnější.Rolnička je upevněna v sukničce andílka.
Ale zdárně jsem ho doplácala.  Svatozář jsem 2x přešívala.Jednou jsem měl bílý kroužek a to nebylo ono,pak stříbrný s vánočního řetězu a to vypadalo jako drátěnka na hlavě.Nakonec jsem našla zlatý čistič dýmek..a je to.
Ozdobila jsem si okno do kuchyně.Stromeček z vánočních látek,umělou vánoční hvězdu a andílek.Svítíci kuličky jsou vyvedené dozadu,takže svítí i ven.





Beskydy - trošku pocukrované.

Hezké adventní dny.
Přeje Daška






2 komentáře:

lenkatrun řekl(a)...

Ahojky, taky jsem vyzkoušela tyto andílky, první byl - jak píšeš i ty - hodně tuhý, druhého jsem zkusila z kytičkované látky z halenky ze sekáče a ten byl lepší, i líp šil. Ale oba vypadají moc pěkně a líbí se mi, že zvoní :-) Užij si pohodový advent. Lenka

vyzobaná slunečnice řekl(a)...

Daško, ale andílek je moc krásný. Povedl se ti. Měj klidný a pohodový advent.