Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 8. prosince 2019

Havířovský GOSPEL

Vítám Vás moji milí,
Vánoce se blíží a pořádají se různé koncerty.
Před třemi léty jsem byla na dovolené v Chorvatsku a seznámila jsem se s príma dámou.Musím napsat dámou,protože na mne taky tak působila.A taky hezky zpívá.Dost času jsme strávily spolu,ale dovolenka skončila a naše cesty se rozešly.Teď jsem náhodou objevila,že moje dávná kamarádka zpívá v havířovském GOSPELU a mají vystoupení v divadle. Tak to jsem si nemohla nechat ujít...:-D Kamarádku na fotkách vidím,ale neprozradím,která to je...:-D (fotky ze zkoušek jsem našla na Facebooku)








🎵 pěvecký gospelový sbor složený z obyvatel města Havířov

🎵 profesionální gospelová kapela pod vedením Samuele Bocka

🎵 dětské pěvecké soubory ZUŠ Bohuslava Martinů Meandry a Sirény

🎵 studentský pěvecký sbor Fusion


Součástí koncertu byla sbírka na malého Františka,ke kterému byl osud nepřívětivý.Do dvou let byl veselé dítě a pak ho postihly různé nemoci s kterými bude bojovat až do konce svého života.Bohužel někdy je osud trpký.


V tom převánočním čase jsme měli hezký hudební zážitek.

Další příspěvek bude opět moje šití..
panenka už se klube.

hezké dny přeji
Daška




Žádné komentáře: