Ateliér U mne

Ateliér U mne

čtvrtek 26. prosince 2019

Vánoční atmosféra.

Vítám Vás moji milí,
dárky jsou rozbalené,kapr snědený a tak je příjemné se sejít s přáteli,nebo rodinou.
Ještě před štědrým dnem jsme  byli v Piešťanech a navštívili jsme vánoční "pišťanský rynek". Stánky s dobrotami lákaly a vánoční punč voněl.Taky byly lokše plněné nasladko i naslano,tradiční slovenská pochoutka.A škvarková pomazánka s cibulí.No,samé "dietní jídla".
Ale dooobrééé!!! 



Všude jsou vánoční ozdoby,většinou podivní skřítci a červenobílí dědci,ale naše tradiční jesličky jsou vidět jen sporadicky.
V jednom obchůdku byl tento vyřezávaný Betlém.
 Krásný!!


Toho andílka měla dcera na stole.


A už jsem doma.
Byt máme celkem velký,ale na stromek jsem nenašla místo.
Vyřešila jsem to šalamounsky.
Na starém šicím stroji od babi je vánočně nazdobená váza a nesmí chybět náš starý kostelíček.Pod šicím strojem mu nehrozí,že o něj někdo zavadí.






A druhý stromeček máme v kuchyni.
Ozdobila jsem ho sušenými pomeranči a vyšívaným koníkem od Olinky.
Upekla jsem koláče a taky celozrnou vánočku s rozinkami,kandovanou pomerančovou kůrou a mandlemi.




 A už je jen pár dnů do nového roku.

Tak vykročme do něj tou správnou nohou!!
Štěstí,zdraví a hodně splněných přání
přeje 
Daška




Žádné komentáře: