Ateliér U mne

Ateliér U mne

sobota 6. března 2021

Panenky pro Věrku.

 Vítám Vás mojí milí,

šila jsem pro kamarádku panenku. Je pro malinkou holčičku a nesmí mít malé součástky,aby se nestalo neštěstí.Taky vlásky nesmí být chlupaté.Vyřešila jsem to takhle.Vlásky jsou háčkované s bavlny a nožky i ručky jsou přišité napevno na tělíčko. Jako dáreček jsem ušila koníčka.





A jsem ráda..
panenka se líbila!
Další panenka je kluk.







Mám štěstí na kamínky.
Mám jich plnou misku a až budeme moci vyjít na hory,tak budou putovat dál.






Chodíme na procházky po okolí a tento kamínek jsem našla u nás v lese. Jenže jsem nepozorná a  někde jsem ho vytratila.Asi s rouškou,kterou jsem měla  v kapse. Snad ho někdo najde.
A ještě trochu humoru v té strašlivé době.


Tabule u našeho obchůdku.

Příjemný den přeji.
:-D
Daška

4 komentáře:

Kaiva L. řekl(a)...

Daško krásné šití. Určitě jsi udělala velkou radost.
Iva

bavi-mne-to řekl(a)...

Holka i kluk nemají chybu. Určitě bude velká radost ze strany obdarovaných.
Hezký den!
Hanka

Růža řekl(a)...

Krásné panenky, určitě udělaly radost. Také jsem v sobotu na procházce našla malovaný kamínek. Až to půjde, tak ho někam dovezeme.

Daška řekl(a)...

Ahojky všem,už jsem myslela,že jste na mne zapomněly.Hurááá,aspoň někdo se ozval..
děkuji a přeji hezký den.
Daška