Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 9. února 2020

Keramický bucláček a prostírání.

Vítám Vás mojí milí,
objednala jsem si na Fléru u keramičky Evy (keramika MAGO)
bucláček na kvašenou zeleninu,nebo trochu svého kyselého zelí.
Termín dodání byl 2měsíce,takže jako vánoční dárek mi to nevyšlo.Ale nevadí!
Dostala jsem keramiku až teď a hned jsem naložila zeleninu do bucláčku.Zelí,mrkev,červená řepa a sůl a mikles-pikles už kysá.

Misky na zelňačku,nebo hustou zimní polévku.
Vždy se mi líbilo,když jsem v restauraci dostala polévku do keramiky.Tak už můžu v keramice podávat i já a už se těším,jak nám bude chutnat.


Ušila jsem dárek pro muže.
Šedou látku s razítky RUM,VÍNO..už mám dlouho a takhle jsem ji použila. 
Využila jsem pruhů na látce a vyšívacím stehem jsem spodní a vrchní látku sešila.
Jdu na návštěvu,tak jsem ještě upekla tvarohové koláčky z celozrné mouky.




 Obšila jsem prostírání šedou látkou a z rubu ručně zapošila,mám to tak raději.


A jdu..

Hezkou neděli přeji,
Daška

1 komentář:

Martia řekl(a)...

Bucláček je moc krásný ♥ a látka našla krásné využití :o) Přeji krásný den ♥