Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 16. března 2020

Roušky

Vítám Vás mojí milí,
postihla nás pandemie Covid-19 a věřím,že brzo se unaví a vymizí.
Prozatím se chráníme, jak to jde.Ovoce,zelenina je na denním pořádku a taky jsem ušila roušky.Prozatím jen pro nás-zkušební.

Tady je ukázka a návod i video,jak na to.
Monika natočila hezké video i s chybami,které se můžou vyskytnout při šití.Pod videem jsou odkazy na střihy.
(Rozkliknout na Yutube.) nebo
 odklikni tady v PDF.




Tady je taky jeden střih.

A tady je moje šití.Fotím večer a mobilem.
Foťák stávkuje,asi špatná karta a druhou nemám.
(Elektro zavřeno..tak nefotím)


Sluší mi, že?
(Nevyspaná a mám nateklé oči,protože čučím na zprávy a sleduji TV a PC..už toho musím nechat.)



A trošku na odlehčení situace...
Na klobouček přišít plastovou folii,aby na mne nikdo neprskal.
A ještě roušku a to by byl v tom čert,aby to nezabránilo virové infekci..


Jak na to.

Už Popelka věděla...



ZDRAVÍČKO
a klid na duši

Daška

Žádné komentáře: