Ateliér U mne

Ateliér U mne

pondělí 4. ledna 2021

Děkuji 2020

 Dovolila jsem si okopírovat krásné pozastavení nad rokem 2020.

     PELAGEA -Tanya

 Děkuji, že jste. Děkujeme, že jste se probudili 365krát, viděli oblohu z okna, jedli, mraky, slyšeli zpěv ptáků a zvuk větru. Děkuji, že se mé tělo po měsících bolesti (téměř) vrátilo do normálu. 

Nestěžuji si na rok 2020. Chodil jsem, dýchal, viděl, cítil, cítil, dělal chyby a učil se, plakal a smál se. Měl jsem střechu nad hlavou, jídlo na stole, pohodlnou postel, vodu v kohoutcích, příbuzné a blízké blízké i vzdálené, skutečné i virtuální přátele. Měl jsem zahradu, ve které jsem pracoval, i když někdy na všech čtyřech, se sevřeným nervem; zahrada, ve které jsem se radoval a zapomněl na bolest, měl jsem rostliny, o které jsem se musel starat, a vodu. Měl jsem psa, kterého jsem krmil, škrábal, chodil, umýval mu obličej, čistil uši a házel míčem.

Nemůžeš být zlý, rok. Jste čas, nekonečný, bez začátku nebo konce. Jste darem, jste okamžikem ve věčnosti, ve kterém máme štěstí, že se objevíme a žijeme. Nemůžete být přeškrtnuti, jste článkem v nekonečném řetězci. Děkuji. Bez vás by nebylo 2021. 
Lidé vás udělali tím, čím jste byli. Lidé narušovali přírodu, nemohli v sobě najít moudrost a několik týdnů obětovat svou rutinu. Pokud by mohli na několik týdnů zastavit svůj obvyklý řád života, řetězec smrti by byl přerušen; nemocní by byli vyléčeni a infekce by se neměla k komu šířit. 
Ale jak! Někteří bušili do prsou a křičeli: Nevzdávejme se svobody, jiní cvičili mozek pomocí konspiračních teorií, aniž by se obtěžovali zkontrolovat základní skutečnosti.
Nejste to vy, jedná se o lidi, kteří podvodně ukradli peníze poslané z pokladny na účty těm, kteří přišli o práci; jsou to lidé, kteří podali tisíce žádostí o dávky a ukradli jména těch, kteří tyto dávky potřebovali. Jsou to lidé, kteří hystericky plivali na zaměstnance a zákazníky, kteří je žádali, aby si nasadili masky. 
Rok, děkuji, ukázal jsi, kdo je kdo, otřásl jsi a zvedl na povrch to, co bylo skryto. 

Děkujeme za ty, kteří se ukázali jako skuteční lidé - za lékaře, zdravotní sestry, řidiče dodávky, prodejce, pracovníky veřejných služeb. Děkujeme vědcům za nalezení způsobů, jak čelit viru. Děkujeme vám za bohaté lidi za darování finančních prostředků na výzkum a implementaci nápadů. Děkuji vám za chudé lidi za to, že věnovali svůj čas, úsilí a finanční prostředky na pomoc těm blízkým i vzdáleným. Díky těm, kteří odešli, že tam byli.
Děkuji, že se moje rodina dokázala vzpamatovat. Děkuji, že jste mi dal čas trávit s dětmi. Děkujeme za mnoho lidí, které zneužívají a neustále používají Amazon, Google, Microsoft a Apple. 
Děkujeme za krásu, kterou jste viděli, za ukázku, kolik dalších ptáků a zvířat bylo kolem a jak čistší byl vzduch, když se zastavily lety a zastavila pozemní doprava.
Vy, 2020, jste lakmusový rok. Odhalil jsi a ukázal nám toho hodně. 

Děkuji, že jsi mi ukázal, čím bys neměl být. 
Přesvědčili jste mě ještě více, v co věřím: život mi nedluží nic, dlužím to; 
Jsem především částí univerzálního, všeobjímajícího, věčného Života, jedinou energií, integrální bytostí a poté jen částí její skromné ​​malé mikročástice zvané lidstvo. Nebudu obchodovat s darem v přírodě za žádné hadry, drobnosti, lajky a štítky. Vážím si Času, uvědomuji si, že ten okamžik přijde do jiné dimenze a zároveň nezmizí, ale bude i nadále, i když nepatrný, ale stále součástí krásného Věčného a Nekonečného. 

Nový rok je jen nové datum. Prvního ledna se probudíme stejně jako my. Touhy nebudou splněny magií. 2021 nic nezmění, pokud se nezměníme. 

Objímám tě svým srdcem. Buďme k sobě laskaví, pak bude čas laskavý. 
Sbohem 2020.

A já se přidávám s  přáním všeho dobrého v roce 2021. 
Daška

Žádné komentáře: