Ateliér U mne

Ateliér U mne

neděle 28. března 2021

Medvědí česnek.

 Vítám Vás mojí milí,

léky čerpám z přírody. Dnes jsme byli na procházce a už roste medvědí česnek. Trochu jsme si natrhali do sáčku a okořenila jsem troškou česneku  dnešní oběd.



Kolečko kolem Šenova ..
aplikace měří čistý čas. Byli jsme venku asi 2 hodiny.


V lese na sluníčku se třpytilo stříbrně staré listí.


Došli jsme k hájence,kde se vždy pořádaly různé zábavy.
Dnes je prodaná. Asi už nebude žádné ejchuchů..

Můj dnešní oběd.


A opět optimistická tabule u obchodu.
:-D


Moje oblíbená Inge Look.


Krásné jarní dny přeji.
Daška

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Daško víš, jsem ze Šenova, ale medvědí česnek rostl minule jen v parku. A teď koukám na tu zelenou a voňavou krásu. To by byly bezva těstoviny s pestem. Zdraví Iwka

Daška řekl(a)...

Ahoj Iwko,
rozrůstá se u lesa.Je to první jarní mlska,ale ne pro mne. Já ho nemůžu.I tu trošku jsem nemohla strávit.Žlučové cesty nesouhlasily..:-D
Hezký den přeji
Daška

Fukčárinka řekl(a)...

Dášo, to jsme skoro sousedky, jsem z Havířova a do Šenova často jezdíme jak do lesa k hájence a dál chodíme směr Petřvald, ale už toho moc nenachodím. Mě tak vyhovuje spíše procházka vaším parkem u kostela. Je tam hodně laviček a to je pro mě důležité, vyšlápnout dál budu moct až po výměně kloubů. To se v dnešní době načekám. Medvědí česnek sbíráme pod našim letním kinem, ten my můžeme. ☺